Taxicentrale Schiphol voor de zakelijke reiziger

Taxicentrale Schiphol is bij uitstek uw partner voor zakelijk vervoer!

Wij bieden de zakelijke reiziger het gemak van een online bestelling vooraf met een vaste prijs, u kunt al onze betaalopties (inclusief op rekening) benutten. Dus u, uw klanten of uw medewerkers hoeven zelf geen transactie met de chauffeur uit te voeren.

Voor onze vaste zakelijke klanten maken wij een bestelpagina voor extra gemak. U kunt dan inloggen op uw eigen omgeving waar u uw ritten kunt inplannen en beheren. De rit aanvragen komen direct in onze rit agenda. Vooruit geboekte ritten kunnen zelf door u worden gewijzigd zonder telefonisch contact met onze centrale. Het dashboard geeft heldere informatie over de bestelde ritten en enkele minuten voor vertrek is de betreffende taxi te volgen op de plattegrond. Ook de rit historie is transparant.

Wij bieden een hoogwaardig aanbod aan vervoer met topkwaliteit chauffeurs voor u, uw medewerkers en uw zakenpartners.

Wilt u een zakelijk account? Neem dan contact met ons op en wij maken het binnen een dag in orde!

Vliegt u via Schiphol voor uw zakenreis? Alleen of met een gezelschap? Bestel vooraf uw Sedan of minibusje. Zo bent u altijd op tijd voor uw vlucht, snel terug op kantoor of bij uw volgende afspraak. Onderweg kunt u rustig doorwerken, terwijl uw chauffeur u veilig naar de plaats van bestemming brengt. De factuur ontvangt u per e-mail, zodat de taxikosten makkelijk te declareren zijn.

Bestelprocedure

Vul uw gegevens zo compleet mogelijk in. Het adres met huisnummer, uw naam, telefoonnummer en uw vluchtnummer. Zo zorgen we er altijd voor dat we u op tijd van en naar de juiste plek brengen.
U kunt uw taxi online bestellen, minimaal drie uur van tevoren. Heeft u sneller een taxi nodig? Neem dan contact met ons op via 085 065 3670
Ja. Daarom is het belangrijk dat u het juiste e-mailadres en telefoonnummer invult. Mocht er in uw gegevens iets niet duidelijk zijn, dan neemt de chauffeur persoonlijk contact met u op. Als u online betaalt, ontvangt u direct alle ritinformatie en de factuur.

1. Controle gegevens / wijzigen / annuleren

Controleer uw mobiele telefoonnummer én uw vluchtnummer op de reserveringsbevestiging. Zijn bepaalde persoonlijke gegevens onjuist ingevuld of zijn uw plannen gewijzigd? Geen probleem. U kunt via de bevestigingse-mail zelf snel en gemakkelijk uw gegevens wijzigen of uw rit annuleren. Annuleren kan tot 6 uur voor ophaaltijd.

2. Hoe en waar vind ik mijn chauffeur op het vliegveld?

Vul altijd uw vluchtnummer in, zodat wij weten wanneer u bent geland (wij worden op de hoogte gehouden van actuele vluchtinformatie). Uw chauffeur neemt binnen 15 minuten na landing contact op; controleer daarom uw opgegeven telefoonnummer inclusief landcode.

Meeting point op Schiphol is: Departures 3 (boven) deur D. 

3. Verificatie

Belangrijk: vraag de chauffeur om het ritnummer dat ook op uw bevestiging staat. Zo weet u zeker dat u te maken heeft met een betrouwbare chauffeur van Taxicentrale Schiphol.

4. Contact

Voor vragen over uw huidige en toekomstige reserveringen, zijn wij telefonisch bereikbaar 24 uur per dag en 7 dagen per week via +3185-0653670.

Tarieven & betalen

Wij rijden niet met metertarieven. De prijs die u ziet op onze site, is de prijs die u betaalt. Er zijn geen extra kosten achteraf. De prijs wordt berekend op basis van de kortste route. Het kan gebeuren dat de chauffeur een andere route volgt, vanwege bijvoorbeeld een file of een ongeluk. Ook dan blijft het vooraf vastgestelde tarief gelden. Wij hebben geen verrassingen!

U kunt vooraf veilig online betalen via verschillende diensten, zoals iDeal, Mastercard, Visa, AMEX en Paypal. Voor ieder wat wils. U kunt natuurlijk ook contant, per pin of creditcard aan de chauffeur betalen. Wij laten liever de chauffeurs niet met contant geld rondrijden vanwege de veiligheid.
Nee. U betaalt voor de taxirit. Bent u met meer dan vier personen? Dan kunt u een busje bestellen. Voor een busje betaalt u iets meer. Ongeacht of u reist met een personenauto of busje, u bestelt de taxi voor u of uw gezelschap. De taxi wordt tijdens uw rit niet gedeeld met andere reizigers.

Bagage & speciale wensen

Er is ruimte voor 2/3 koffers afhankelijk van de grootte. Denkt u dat de bagage niet in een personenauto past? Bestel dan een stationwagen of busje of neem contact met ons op.

Heeft u afwijkende bagage, zoals een surfboard of golfclubs? Neem dan eerst contact met ons op. Op deze manier kunnen wij rekening houden met het formaat van de auto.

Heeft u huisdieren? Moet er een rolstoel of rollator mee? Neem dan contact met ons op via contact@taxicentrale-schiphol.nl, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat uw rit vlekkeloos en comfortabel verloopt.

Een kinderstoel is niet verplicht in de Nederlandse taxi’s. U kunt uw kind op schoot houden of een eigen maxi cosi meenemen. kijk hier voor meer informatie: https://www.veiligheid.nl/kinderveiligheid/met-de-auto/wetgeving

Eenvoudig online bestellen tot 3 uur voor vertrek met Taxicentrale Schiphol

Uniek! Een taxi naar Schiphol kunt u heel eenvoudig online bestellen en betalen. Wij tonen u direct het aantal kilometers en het tarief van de kortste route.

24/7 Een taxi bestellen kan tot 3 uur van te voren, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Ook wanneer een zakenrelatie of medewerker op het laatste moment verhinderd blijkt te zijn, biedt onze taxicentrale een uitkomst!

Overal online Wij werken door heel Nederland en zorgen ervoor dat u altijd op tijd bij luchthaven Schiphol aankomt. Wilt u na uw zakenreis graag weer comfortabel naar kantoor worden gebracht? Bestel dan direct een taxi voor de terugreis.

Meer dan 675.000 tevreden taxireizigers gingen u voor!