Taxicentrale Schiphol voor de zakelijke reiziger

Taxicentrale Schiphol is bij uitstek uw partner voor zakelijk vervoer. Onze specialisatie ligt natuurlijk al in het vervoer van en naar Schiphol, waarbij 90% van onze ritten zakelijk zijn. Wij bieden de zakelijke reiziger het gemak van een online bestelling vooraf met een vaste prijs, u krijgt direct een factuur en kunt al onze betaalopties benutten. Dus u, uw klant of uw medewerkers hoeven zelf geen transactie met de chauffeur uit te voeren.
Wij bieden een hoogwaardig aanbod aan vervoer met topkwaliteit chauffeurs voor u, uw medewerkers en uw zakenpartners. Wilt u directievervoer met VIP behandeling, privé chauffeurs en zeer luxe wagens? Dit kunnen wij leveren! Maar ook voor grotere groepen voor bijvoorbeeld een congress bieden wij een totaaloplossing.

Voor onze vaste klanten kunnen wij een bestelpagina maken voor extra gemak. U kunt dan als klant direct bij ons een taxi bestellen, en een reservering inboeken. De rit aanvragen komen direct in onze rit agenda of ons planningsprogramma. Vooruit geboekte ritten kunnen zelf door u worden gewijzigd zonder telefonisch contact met onze centrale. Het dashboard geeft heldere informatie over de bestelde ritten en enkele minuten voor vertrek is de betreffende taxi te volgen op de plattegrond. Ook de rit historie is transparant.

Vliegt u via Schiphol voor uw zakenreis? Alleen of met een gezelschap? Bestel vooraf uw Sedan of minibusje. Zo bent u altijd op tijd voor uw vlucht, snel terug op kantoor of bij uw volgende afspraak. Onderweg kunt u rustig doorwerken, terwijl uw chauffeur u veilig naar de plaats van bestemming brengt. De factuur ontvangt u per e-mail, zodat de taxikosten makkelijk te declareren zijn.

Taxicentrale Schiphol Zakelijk

Bestelprocedure

Vul uw gegevens zo compleet mogelijk in. Het adres met huisnummer, uw naam, telefoonnummer en uw vluchtnummer. Zo zorgen we er altijd voor dat we u op tijd van en naar de juiste plek brengen.

U kunt uw taxi online bestellen, minimaal drie uur van tevoren. Heeft u eerder een taxi nodig? Neem dan contact met ons op via 085 065 3670

Ja. Daarom is het belangrijk dat u het juiste e-mailadres en telefoonnummer invult. Mocht er in uw gegevens iets niet duidelijk zijn, dan neemt de chauffeur persoonlijk contact met u op. Als u online betaalt, ontvangt u direct alle ritinformatie en de factuur.

Vul altijd uw vluchtnummer in, zodat wij weten wanneer u bent geland. Wij bellen u 10 tot 15 minuten na aankomst. De chauffeur staat dan op u te wachten. Mocht u nog niet in staat zijn om op te nemen, dan sturen wij een sms met het nummer dat u kunt bellen.

Belangrijk: vraag de taxichauffeur altijd om een visitekaartje (met logo). Zo weet u zeker dat u te maken heeft met een betrouwbare chauffeur van Taxicentrale Schiphol.

Tarieven & betalen

Wij rijden niet met metertarieven. De prijs die u ziet op onze site, is de prijs die u betaalt. Er zijn geen extra kosten achteraf. De prijs wordt berekend op basis van de kortste route. Het kan gebeuren dat de chauffeur een andere route volgt, vanwege bijvoorbeeld een file of een ongeluk. Ook dan blijft het vooraf vastgestelde tarief gelden. Wij hebben geen verrassingen!

U kunt vooraf veilig online betalen via verschillende diensten, zoals iDeal, Mastercard, Visa, AMEX en Paypal. Voor ieder wat wils. U kunt natuurlijk ook contant aan de chauffeur betalen. Hier rekenen wij €10,00 extra voor in verband met administratiekosten. Ook laten wij liever de chauffeurs niet met contant geld rondrijden vanwege de veiligheid.

Nee. U betaalt voor de taxirit. Bent u met meer dan vier personen? Dan kunt u een busje bestellen. Voor een busje betaalt u iets meer. Ongeacht of u reist met een personenauto of busje, u bestelt de taxi voor u of uw gezelschap. De taxi wordt tijdens uw rit niet gedeeld met andere reizigers.

Bagage & speciale wensen

Er is ruimte voor 3/4 koffers afhankelijk van de grootte. Denkt u dat de bagage niet in een personenauto past? Bestel dan een busje of neem contact met ons op.

Heeft u afwijkende bagage, zoals een surfboard of golfclubs? Neem dan eerst contact met ons op. Op deze manier kunnen wij rekening houden met het formaat van de auto.

Heeft u huisdieren? Of heeft u één of meerdere kinderzitjes nodig? Moet er een rolstoel of rollator mee? Neem dan contact met ons op via contact@taxicentrale-schiphol.nl, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat uw rit vlekkeloos en comfortabel verloopt.

Bestel uw taxi eenvoudig online via Taxicentrale Schiphol

Voer uw ritgegevens in

Bereken uw taxiprijs

Bestel & Betaal veilig online

Eenvoudig online bestellen tot 3 uur voor vertrek met Taxicentrale Schiphol

Uniek! Een taxi naar Schiphol kunt u heel eenvoudig online bestellen en betalen. Wij tonen u direct het aantal kilometers en het tarief van de kortste route.

24/7 Een taxi bestellen kan tot 3 uur van te voren, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Ook wanneer een zakenrelatie of medewerker op het laatste moment verhinderd blijkt te zijn, biedt onze taxicentrale een uitkomst!

Overal online Wij werken door heel Nederland en zorgen ervoor dat u altijd op tijd bij luchthaven Schiphol aankomt. Wilt u na uw zakenreis graag weer comfortabel naar kantoor worden gebracht? Bestel dan direct een taxi voor de terugreis.

Meer dan 675.000 tevreden taxireizigers gingen u voor!

Klanten van Taxicentrale Schiphol